dimecres, 20 de febrer del 2013

Podcast

Ara hi ha el meu podcast penjat a Youtube perquè al blog no es pot penjar vídeos a llavors agafo el HTML i   l'enganxo aquí.
Tracta sobre el meu hobby fet amb el Movie Maker un programa senzill per grabar vídeos, he posat imatges d'instruments i algunes persones tocant i al cap d'un temps he posat els instruments de l'actualitat i  un par de DJ amb una festa.  Tot està fet amb imatges lliures i la cançó també és diu Cut and Run , la introducció feta per jo amb un altre programa. També he fet un vídeo amb el meu mòbil amb el material de música que tinc a casa, una taula DJ Tracktor S4, l'ordenador, altaveus, dos tipus d'auriculars, etc.
Això es com un clip publicitari per patrocinar el meu blog.
Per agafar música lliure aquí.
I per veure el vídeo a Youtube aquí.
 

0 comentaris:

Publica un comentari a l'entrada