dilluns, 18 de febrer del 2013

Els millors blogs

El meu blog preferit és el del meu company de classe Tonet Teixido de 4rt. M'agrada perquè parlà de l'esport, running a més m'agrada la seva frase"running, un esport per a tothom". També perquè a vegades faig aquest esport.
El blog del TONET aquí.
Logotip:
LOGO.


També el del meu amic Robert Torrent. Aquest blog tracta sobre els videojocs amb la seva frase"un món diferent". M'agrada perquè actualment les persones tenim algun joc virtual potser online o no i com jo tinc una consola i jugo amb aquest jocs i això fa la tecnologia.
El blog de ROBERT aquí.
Logotip:
Logo


Ara diré els millors blogs de l'altra classe per a jo.
Sobretot m'agrada el del Òscar Estradé perquè parla de la pesca i m'interessa aquest tema. De vegades el practiquem amb els amics. Gràcies aquest blog he aprés quelcom.
El blog de ÒSCAR aquí.
Logotip:
LOGO

I per últim el blog del meu company de classe Joel Miró. Moltes persones a  l'actualitat és fan fotografies després les retoquen i les pengen amb algun lloc de la xarxa. Retocar i fer imatges m'agrada perquè en el futur potser treballaré quelcom relacionat amb això i fins i tot podré fer més coses.
El blog del JOEL aquí.
Logotip(no ho sé si és aquest però sinó ja o corregiré):

1 comentaris: